مهر و مهرورزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 29 شهريور 1390
بازدید : 150
نویسنده : عباسی
 

 

به نام خدا

سلام بچه ها

به بهانه شروع سال تحصیلی جدید و آمدن ماه مهر لازم می بینم چند جمله ای با شما بچه های عزیزم صحبت کنم قبل از هر چیز قدر ماه مهر و شروع دوستی های جدید و تجربه یک سال دیگر از ایام تحصیل رو قدر بدونیم و همچون  ماه مهر  به یکدیگر مهر بورزیم صحبت مهر و مهرورزی کردم پس اجازه بدید چند نکته مهم رو یادآوری کنم

۱ - همون طور قبلا نیز گفته بودم همه شما بچه ها برای من به یک اندازه عزیز و قابل احترام هستید در این صورت کسی نمی تواند خود را برتر و یا متمایز از دیگران بداند  مثلا اگر دیدار و یا گفتگویی با هر کدوم از شما بچه ها جه درتهران و یا شهرستان داشتم دلیلی بر رجحان او نمی باشد  اما او بر حسب وظیفه انسانی و منطقی می تواند حامل پیام دوستی و محبت من به همه بچه ها باشد از سوی دیگر فعالیت شما بچه های عزیزم که این روزها در وبلاگ هایتان بی نظیر به چشم می خورد بیش از پیش مرا شرمنده خود ساخته است بویژه کسانی که با نوآوری و ابتکار عمل تمامی مطالب گذشته مرا بازنشر داده اند و یا کسانی که وبلاگ های خودشان رو پاتوقی برای یک فضای پاک و سالم عموپورنگی اختصاص داده اند من تا حد امکان تمامی فعالیت های همسو شما را پی گیری میکنم و همچون گذشته تاکید دارم در هیچ وبلاگی کامنتی از من نخواهید چرا که برآیند تمامی این نظرات با مهر و محبت شما  رو به نوعی در پست هایم  تعمیم می دهم

۲ - خواهش می کنم در این محیط مجازی اگر  قرار است فعالیتی کنید حتما با مشورت و آگاهی والدین تان باشد چون من نیز همچون آنان نگران حضور شما بچه ها در این فضا هستم بنابراین پیشنهاد دارم ضمن مدیریت صحیح حضورتون در این فضا سعی کنید یکی دوساعت بیشتر در طول روزبیشتر  وقت تون  در نت سپری نشود   و در عوض به تحصیل و مطالعه و خانواده برسید

۳  - من در طول این مدت هر از گاهی از پوستر و عکسهایی که برایم ساختید استفاده کردم که در همینجا از همه شما تشکر می کنم و بازیاداور می شوم هیچ توقعی از هیچکس به جز خدا ندارم اما خدا را شاکرم که موهبتی همچون شما ها به من عطا کرده است . همه بچه هایی که خاطرات و نوشته های من رو زنده نگه داشته اید خداوند همیشه شما رو سرزنده نگه دارد

پ.ن : قبولی های کنکور سراسری … مبارک تون باشه

کامنت من : سلام بر عمو و همه دوستان گل عمویی  و پورنگی : ) عمو کلام دلنشین شما مثل همیشه سرشار از مهر و صداقت بود.منکه به سهم خود قول میدهم  به تک تک مواردی که  اشاره نمودید عمل خواهم کرد.عمو همیشه  یادمون میمونهو یادم می مونهکه رابط ِ این دوستی های ناب و خالصانه شما هستید.عموییاین دوستی ها هیچ وقت پائیز و زمستون نداره همش یک دست و سبز و ساده ست و حضور شما و نوشته های تامل برانگیزتان این دوستی ها را بیش از پیش نزدیک تر و محکم تر می کنه.عمو انشالله ما برادرزاده هاتون با عمل به تک تک راهنمایی های شما و نکات آموزنده و خوبی که یادآور شدین حق برادرزاد بودن خودمون رو بجا خواهیم آورد.التماس دعا

نیلوفر پاکدل : به نام خدا.سلام .. :heart: خیلی وقتا دلم میخواد د برابر حرفایه عمو چیزی بگم …ولی همیشه انگار سوکوت بهترین حرفه …من در برابر حرفای قشنگ وپاکه عمو ..هی چیز ندارم …جز یه لذت درونی و بی انتهاا …

مهسای بابا :عمویی؟وقتی شما به سبک خاصی اشاره دارید همه ی بچه ها از روی علاقه و محبت و اینکه حتما این سبک رو بیشتر دوست داشتید سعی میکنند به سبک اشاره شده در نوشته های شما وب هاشون رو به پیش ببرند و این باعث یکنواختی و تکراری شدن وب ها میشه.یه جورایی خلاقیت بی خلاقیت.ما باید بدونیم هر آدمی یه طعمی داره اگه باور ندارید آدمها رو گاز بزنید.اگه کسی یه سبکی رو انتحاب کرد همه نیان و به تقلید از اون همون کار رو انجام بدن.این جوری همه ی وب ها یه مزه پیدا میکنه و این جالب نیست.خسته کننده میشه برا خواننده.هر کسی باید خودش باشه و به سبک خودش بنویسه.این طوری قشنگ تره.ببخشید ….. این حرف ها تو دلم مونده بود نمیدونستم چطوری بگم که الان زمینه اش فراهم شد.اجی عباسی کسی که برای اولین بار یه ایده ای رو میده خیلی عالی هست.مثل ایده ی شما در مورد ایجاد اینجا به این سبک .و سیاق ولی کسایی که تقلید میکنند کارشون قشنگ نیست.من از اول هم موافق بودم که بیایم مطالب عمو رو تو وبهامون بذاریم.اما هر کس به شیوه ی خودش.هر کسی راهی رو برای انتشار حرف های عمو انتخاب کنه.همه مثل هم نشیم.مزه ی خودمون رو حفظ کنیم.تکرار دیگران نباشیم.بازم میگم باید حرف های عمو رو نشر بدیم اما هر کسی به سبک خودش.

نرگس احمدی : عمویی تولد آتنا یه عالمه مبارک…دوستتون دارم عمو قده قلبه آسمونیتون…

نسترن قصرانی : به نام او..سلام آجی خوشگلم :-*پست عمو رو خوندم… مهربون…سبز….محبت…چی بگم دیگه؟من خییییییییلی ذوق کرده ام وقتی این جمله رو خوندم**از اونجایی که عمو گفتن پاتوق دوستی****عمویی دوستون دارم..همیشه ی همیشه :heart:

اسما احمدی : سلامممممممم....این پست عمورو دوست دارم چون ماه مهرو دوست دارم...ماهی که خدا موجودی به نام اسمارو روی زمین نهاد!!!!و شاید به این دلیل که به قول عمویی ماه شروع تجربه های تازه و به نام خدایی دیگه از جنس طولانیش و پر از حاشیه و تفریح و شادی و خدایی نکرده غمه...ماهه دوست یابی...

بهار ساری : به نام خدا.سلام خانوم عباسی جونم.. منم یه روز از حال شما خبر نداشته باشم دلتنگ میشم :) پس برای دل منم که شده از حال و احوال خودتون هم تو پستای قشنگتون بگید.. تازه منتظر پوستر خوشگلم هستما :xخانوم عباسی سایت رو دیدید؟:D/ خیلی خوششییگگگگیییلههه :) می دونی من اسم این قالب عمو رو چی میذارم؟ “وقتی عمو ۱۸ ساله بود!” : :^o d هی ی ی وایییییی عمو بیاد بخونه کله مو میکنه! :-ssکامنت مهسای گلم رو هم تایید میکنم.. عمو از اینکه ما در تکثیر دست نوشته ها و حرفای خوبش برای همدیگه تلاش می کنیم ابراز رضایت میکنه، اما قاعدتا” توقع نداره هر وبلاگی رو باز میکنه فقط عینا با دست نوشتای خودش روبه رو بشه.. :|آجیم ۱ عالمــــه دوستت دارم <):) التماس دعا -;{@

پریسا مسعودی : به نام خدا..سلام عموییی نمیدونم چطوری بگم بخدا شرمنده ام :> اخه عمویی توی انتخاب رشته دقت نکردم ومتاسفانه مردود شدم :> ولی عمویی دانشگاه ازاد سنندج قبول شدم :d اونم چه رشته ای  ;;) بگم عموجونم :) عمویی هنرهای نمایشی- کارگردانی قبول شدم ارزوی بچگیم به واقعیت پیوست ;;) همه ی جوجه رنگی هاتونو دعوت  میکنم که بیان بازی کنن ;)) .عمویی دوستون دارم :

باران سحر : سلام عموي مهربونم  لبخند گفتين:من نیز همچون آنان (والدينتون)نگران حضور شما بچه ها در این فضا هستم...
منم ميگم: من هرگز نميخوام مامان بابام و عموي گلم رو نگران كنم چشممممممممممممممممممم قلباگر چه عموي گلم خيلي كمتر دارم ميام يا اگر بيام در وقت آزادم ميام ...اگر چه دانشگاهم شروع بشه آپ شنبه هام هست ولي اومدنم كم ميشه .آخه مگر ميشه پورنگي باشي نمره هات پورنگي نباشه  نیشخندقول قول قول گلالتماس دعا

رزیتا : عمو جوونم همیشه خاطراتت و دنیات برام زنده اس اصن بایادت زنده ام مهرو مهر ورزی قشنگترین واژه اس حداقل واسه دل منو یادتو

تینا رادفر نژاد : عمو جونم منم سعی میکنم که ….وقتی وبمو باز میکنید از تکرار هیچ خبری نباشه …سعی میکنم روز به روز خلاق تر بشم ….البته به قول شما اول درس بعد نت چون دیگه میدونی که اول مهرو دردسراش…. [-Xهمچنان سر قول هستم هیچ وقت یادم نمیره گفته بودین رعایت شده به نت بیاین…آویزه گوشم کردم عمو…تاالان خداروشکر رعایت کردم … :d :d :> :>راستی عمو سایت ساده بود قشنگتر بودا … :d :d :> همیشه سادگی…یاد این جمله تون افتادم اینقده به دلم نشست …سادگی زیباست ، ….به همین سادگی میخوام بگم ، هه چیز رو بردن ، اما شما همچنان ماندید.

ساناز : سلام عموی ماهم ..عمو؟ من دیگه ی ۲ هفته ای میشه ک کمتر نت میام . ی ساعت شبا فقط ،ولی اگه کاری داشته باشم مجبورم ک بیام . چندروز دیگه درس و درس و درس .خداکنه بشه ی هفته ی بار بیام نت ..

پاااییز ؟؟ی چیزاییش خوبه و ی چیزاییش نه عمو …وقتی دبستانی بودیم ،وقتی میگفتن ماه مهر ،یاد شعر بوی ماه مهر و تا یه هفته درس ندادن معلما میوفتادیم …ی چیزاییش خوب و ی چیزاییش نه … :!:

ana : بنام خدا..سلام.. اینقدردوست دارم معلم بشم اول مهر برم سرکلاس :-* دلم برا میز صندلی های مدرسه خیلی تنگ شده :(( . اما الان باید بریم پشت صندلی دانشگاه

مهدیس: وای وقتی می گن مـــــــــــــــــــهر یاد ماه تولدم می افتم..یاد جمع گرم ما و عمو..الهی همیشه پایدار باشه هم جمعمون و هم عمو و هم شما خواهریای من

عاطفه گرزین : به نام خدا..سلام.عمو جونم همیشه همیشه حرفاتون اویزه گوشمونه…

زینب خانوم : سلام عمو جان.همش یاد قوری گلی میفتم :)یادش بخیر.کاشکی بودین…. و کاشکی اگه بودین موافقت میکردین که شعرهای قدیمی رو هم بخونین.آخه ماه رمضون سالهای پیش که بوستان دوستان پورنگ هنوز بود خیلی کم شعرهای قدیمی خونده شد.من فقط کلیپ قوری گلی رو دارم، وقتایی که دلم خیلی تنگ میشه میذارم فیلمش پخش بشه، بعد چشمامو میبندم و گوش میدم….اونوقت میتونم یاد همه اتفاقهای خوب بیفتم.میتونم شما رو تصور کنم وقتی که توی استودیو هستین و گوشی روی گوشتونه و دارین این آهنگو واسه اولین بار میخونین که ضبط بشه

نیلوفر جان تولدت مبارک

نسترن جان تولدت مبارک 

دوستان وبلاگ میزگرد پورنگی آپدیت شد حتما سر بزنید کلیک کنید 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 12752
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com